ZADAĆA
Zadaća kampa je okupljanje djece i mladeži iz različitih krajeva Hrvatske kroz aktivnosti Udruga iz Domovinskog rata. Poučavanje o izradi zaklona u prirodi, pokazati im osnove orjentacije u prirodi, objasniti kako uspješno naložiti vatru i napraviti baklju itd. Razvijati natjecateljski duh tako da ih podjelimo u skupine npr. kako spavaju u šatorima i tada ih pošaljemo u manju orjentacijsku hodnju ili da rade zaklone od kiše i ocjenjujemo koji je bolji itd. Duh zajedništva opet razvijamo na način da uvijek zajedno jedu, ujutro se postrojavaju ispred zastave i zajedno odlaze na počinak te sl. Ljubav prema domovini Hrvatskoj razvijati im poučavanjem o događajima iz Domovinskog rata od strane stvarnih sudionika. Prilikom večernjih razgovora sa djecom poučavati ih štetnostima koje nose uporaba droga i alkohola.
CILJANA SKUPINA
Korisnici kampa su djeca i mladi od 12 do 18 godina starosti, oba spola. U jednoj smjeni će sudjelovati po 10 djece i mladih te dvoje (2) voditelja iz jedne udruge. Što je ukupno 48 odnosno 96 direktnih korisnika u dvije smjene. Ovogodišnji kamp imati će posebnost zbog djece iz USPDR „Delta“ Županja koja su proživjela teški period ovoga proljeća uzrokovan nezapamćenim poplavama te će istima biti omogućen i veći broj smještajnih kapaciteta.
VRIJEME TRAJANJA KAMPA
Sve aktivnosti i vrijeme održavanja kampa provoditi će se kroz dvije smjene ljetnog kampa koje će trajati po 6 dana. Prva smjena će trajati u vremenu od 14. do 19. srpnja 2014. a druga će trajati od 21. do 26. srpnja 2014. godine.
SMJEŠTAJ
Kamp sa svim sadržajima (kućice-bungalovi, dvorana-predavaona, sanitarije, kuhinja, blagavaona, igralište) biti će smješten na prostoru „Oaze Kraljice mira“ -Župe Uznesenja Bl. Djevice Marije, na otoku Krku. Pozicija kampa i sadržaji u okruženju odgovaraju svim elementima za kvalitetno i sigurno provođenje planiranih aktivnosti. Za spavanje i smještaj koristiti će se šatori tipa „iglu“ za četiri osobe, a svaki korisnik za sebe osigurava vlastitu vreću za spavanje. Po potrebi će se postaviti dodatni šatori koje će osigurati služba DUZS Područni ured Rijeka. U toj službi mogu se dobiti i podmetači za vreće. U slučaju lošeg vremena za smještaj će se koristiti prostori u kućicama kampa „Oaze Kraljice mira“.
VODITELJI
Sve planirane aktivnosti će provoditi instruktori i vanjski suradnici –predavači koji posjeduju iskustvo i educiranost u provođenju planiranih aktivnosti kampa. Za dodatnu brigu o potrebama djevojčica brinuti će odgovorna suradnica i voditeljica kampa.
MJERE SIGURNOSTI
Mjere sigurnosti pročitati svim sudionicima kampa prije polaska iz matičnih sjedišta Udruge prijavitelja i Udruga partnera. Voditelj kampa obavezan je mjere sigurnosti pročitati svim korisnicima na početku prve i druge smjene kampa.
- Zabranjuje se svako samovoljno individualno i grupno udaljavanje iz kampa ili od skupine prilikom hodnje. Za svako udaljavanje potrebno je obavjestiti voditelja kampa ili voditelja hodnje
- Zabranjuje se korištenje noževa, nožića i svih ostalih oštrih predmeta bez prisutnosti odraslih sudionika kampa
- Zabranjuje se samovoljno skakanje u more i kupanje bez nadzora voditelja, ako drukčije ne odredi voditelj kampa
- Zabranjuje se paljenje vatre van uređenog mjesta za loženje u kampu
- Zabranjuje se konzumiranje alkohola i duhanskih proizvoda u kampu
- Zabranjuje se korištenje mobitela i fotoaparata bez nadzora voditelja
- Zabranjuje se konzumiranje bilo kakvih samoniklih biljaka ili njihovih plodova za cijelo vrijeme trajanja kampa
- Zabranjuje se konzumiranje hrane i napitaka bez suglasnosti voditelja kampa
- Jutarnja i večernja higijena je obavezna kao i pranje ruku prije svakog obroka
LOGISTIČKA POTPORA I OSIGURANJE
Logističko osiguranje veže se na činjenicu da je prostor kampa osiguran u „Oazi Kraljice mira“, župe Krk, sa svim potrebnim sadržajima. Prostor ima prikladno mjesto gdje će biti postavljeni šatori, ima dobar kolni prilaz i do njega se može doći automobilom. Logističku potporu i prijevoz provode članovi USPDR „Ajkula“ koristeći vlastita osobna vozila. Kao pomoć u kampu - logistika, osiguranje, pomoćno osoblje, biti će članovi Udruge domaćina. Za potrebe logistike i sigurnosti u kampu će na raspolaganju stalno biti najmanje dva člana Udruge kao pomoćno osoblje i jedno privatno osobno vozilo 24 sata na dan kao i stalna telefonska komunikacija sa javnim službama vatrogasaca iz JVP i DVD Krk, Doma zdravlja Krk , obaviještena Policijska postaja Krk i Operativni komunikacijski centar PU-PG, voditelji kampa su obučeni za pružanje prve pomoć.
Zbog ljetnih vrućina posebna pozornost na odlaganje i odvoženje biološkog i krupnog otpada i ostalog smeća, kao i na zabranu paljenja otvorenog plamena. U slučaju ekstremnog nevremena i (oluje, nevere, jake bure i jaka juga), osiguran je smještaj u objektima - kućicama kampa „Oaze Kraljice mira“.
PREHRANA
Za sve korisnike u provedbi projekta potrebna je redovita prehranu te im je potrebno osigurati: doručak, kuhani ručak i kuhanu večeru ,dvije marende (u jutro i popodne) s voćem i kolačima te s osvježenjem (napitci i voće) za vrijeme putovanja i boravka na izletu uz cijelodnevne suhe obroke (CSO). Dopremanje obroka će se organizirati u suradnji sa logistikom USPDR „Ajkula“. Osigurati dostatne količine potrebnih napitaka, vode za piće, sokova, mineralne vode te ostalih potrebnih nekvarljivih namirnica (energetskih pločica i sl) Posebna pozornost na svježinu obroka i napitaka te skladištenje hrane zbog ljetnih vrućina uvažavajući sanitarne propise..
VODA
U kampu „Oaza Kraljica mira“ postoji uređena vodovodna mreže sa pitkom vodom. Zbog ljetnih vrućina dodatne količine pitke vode osiguravati po odlasku na aktivnosti i prijevoza na izlete. Preko DUZS osigurati jedan 50 litarski kanister tehničke vode za osobnu higijenu djece i jedan 50 litarski kanister vode za piće.
DIDAKTIČKA POMAGALA
Osigurati svakom djetetu fasciklu-mapu, bilježnicu formata A5 i kemijsku olovku po mogućnosti sa logom Udruge i kampa. Osigurati projektor i pano sa prikazom opijata. Raspoložive priručnike o preživljavanju u prirodi.
SANITETSKO OSIGURANJE
U Kampu uvijek imati jedno vozilo koje je dežurno 24 sata i ukoliko je potrebno spremno prevesti ozlijeđenu osobu do najbliže zdravstvene ustanove. U Kampu imati sanitetski komplet-torbu SNK 2 koja se nosi i na aktivnosti i hodnje. Sanitetski komplet osigurati preko Društva Crvenog Križa- Rijeka.
PROTUPOŽARNO OSIGURANJE
Zbog zabrane paljenja vatre na otvorenom tijekom ljetne sezone i za vrijeme održavanje Kampa obavijestiti nadležni DVD Krk i JVP Krk u slučaju svih incidentnih situacija. Nije dozvoljeno paljenja tzv.logorske vatre bez prisutnosti voditelja kampa i vtrogasaca. U Kampu cijelo vrijeme imati napunjene naprtnjače za gašenje požara. 4 komada naprtnjača osigurati od DVD Krk.
VEZA
Služiti se mobilnim telefonima za koje je potrebno provjeriti dostupnost mreže neposredno prije provedbe kampa. U slučaju loše dostupnosti mreže koristiti ručne veze koje bi trebalo svakodnevno puniti.
ODABIR MJESTA
Mjesto kampa prije svega mora biti dostupno vozilom zbog same logistike, a i zbog mogućnosti prilaska vozila prve pomoći i vatrogasaca. Slijedom toga u izbor je došla lokacija kampa „Oaze Kraljice mira“ župe Krk, krčke biskupije, zbog toga što rješava problem opskrbe vodom, u okolini ima označenih staza, ima uređena mjesta za kampiranje, loženje vatre pa čak i stolove sa klupama, a po potrebi i tvrde objekte-kućice. Na samu lokaciju potrebno je doći tjedan dana prije početka kampa i izvršiti sve pripreme.
OSTALO
Za izradu kampa od članova Udruge osigurati: 4 krampa, 4 lopate, 2 sjekire, 1 morornu pilu, 4 ručne pile, 10 vojničkih lopatica, 4 l benzina, gorive kocke.
Od suradnika osigurati: zelene kape-šilterice SJP 20 kom, 5 kompasa M 56 ili kompasa za orijentacijsko trčanje, 30 kompleta vojničkih porcija/čuturica, 10 šatorskih krila.
USPDR „Ajkula“ osigurava: 20 komada majica sa logom kampa i Udruge, jutene vreće, konop za sportske igre, konop za vezivanje tanji, tabele sa nazivima šatora, vreće za smeće, nekoliko paketa papirnatih ručnika, 10 sapuna i deterdžent za suđe.
PRIJAVE
Sve prijave se zaprimaju do 01.srpnja 2014. godine do 22,00 sati u sjedištu USPDR Ajkula, USPDR Delta Županja, UVSJP Alfa Zagreb, UVSPDR Barun Stubičke Toplice. Prilikom svake Prijave roditelj odnosno staratelj potpisuje i Izjavu o suglasnosti odgovornosti roditelja.
UVSJP Alfa Zagreb: Željko Mihaljević - Mob: 098/918–6755, Telefon: 01/6523-700, fax: 01/6523-669, Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
USPDR Ajkula Rijeka: Perica Prpić - Mob: 091/228–9883, Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
USPDR Delta Županja: Đuro Merc - Mob: 098/740–998, Telefon 032/843-143, Fax: 032/843–143, Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
UVSPDR Barun Stubičke Toplice: Radmil Pavalić, Mob: 098/907–3792, Telefon 049/283–368, Email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript
ZAVRŠNE ODREDBE
USPDR „Ajkula“ kao organizator provodi cijelokupni program i sve radionice preko svojih predavača i suradnika. Nakon provedenog kampa u roku od 2 tjedna organizirati sastanak partnera i raščlambu na temu kampa te dogovoriti smjernice za iduću godinu. Vratiti opremu svim partnerima i suradnicima.
POPIS OPREME KOJA SE PREPORUČA
- Lijekovi s uputom o primjeni ako ih dijete troši
- Zdravstvena iskaznica, bilješka o alergijama, kroničnim bolestima i sl.
- Kutija flastera
- Krema za zaštitu od sunca
- Sredstvo protiv komaraca i krpelju
- ručnici
- Toaletni pribor (sapun, šampon, četkica i pasta za zube, češalj, papirnate maramice…)
- Baterijska lampa
- Vreća za spavanje
- Čarape, jedne debele i 4 kom tankih
- Donje rublje kom 4
- kupaće gaće/ kostim
- Majica kratkih rukava kom 3
- Kratke hlače
- Jakna
– vjetrovka
- Kapa
- Košulja dugih rukava
- Hlače, duge kom 2
- Šlape
- Tenisice
- Gojzerice, čizme, trekerice ili neka slična čvrsta obuća za hodnju
- Naprtnjača ili ruksak
IZVOR I POVEZNICA:UVSJP ALFA-ZAGREB